summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/use
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'use')
-rw-r--r--use/_actors.yml46
-rw-r--r--use/index.qmd88
2 files changed, 0 insertions, 134 deletions
diff --git a/use/_actors.yml b/use/_actors.yml
deleted file mode 100644
index b02c604..0000000
--- a/use/_actors.yml
+++ /dev/null
@@ -1,46 +0,0 @@
-author:
-- name: Asger Bang Kierkegaard
-# orcid:
- url: https://thirdroom.org/people/asger
- email: stud-kierkegaar@ruc.dk
- affiliation:
- - ref: imt
- roles: writing
- equal-contributor: true
-- name: Christina Maria Christensen
-# orcid:
- email: stud-christinac@ruc.dk
- affiliation:
- - ref: imt
- roles: writing
- equal-contributor: true
-- name: Mads Løjmann Jensen
-# orcid:
- url: https://thirdroom.org/people/mads-lojmann
- email: stud-madje@ruc.dk
- affiliation:
- - ref: imt
- roles: writing
- equal-contributor: true
-- name: Zahed Noos
-# orcid:
- url: https://thirdroom.org/people/zahed
- email: zahed@ruc.dk
- affiliation:
- - ref: imt
- roles: writing
- equal-contributor: true
-# corresponding: true
-- name: Hans Christian Asmussen
- orcid: 0000-0003-3862-724X
- url: https://forskning.ruc.dk/da/persons/hcha
- email: hcha@ruc.dk
- affiliation:
- - ref: imt
- roles: supervision
-metadata-files:
- - ../_affiliations.yml
-copyright:
- holder: Asger Bang Kierkegaard, Hayat Hmouda, Mads Løjmann Jensen and Zahed Noos
- year: 2024
-license: "CC BY-SA"
diff --git a/use/index.qmd b/use/index.qmd
deleted file mode 100644
index f587f18..0000000
--- a/use/index.qmd
+++ /dev/null
@@ -1,88 +0,0 @@
----
-title: |
- Anvendelser af vidensgrafer \
- til kollaborativ akademisk læring
-subtitle: |
- HumTek-23, Basisprojekt 2 \
- eksamensgruppe S2424791025
-metadata-files:
- - _actors.yml
- - ../_report.yml
- - ../_draft.yml
-format:
- html: default
- pdf:
- output-file: S2424791025
-
-# FIXME: drop before final release
-nocite: |
- @*
-
-breaks: false
-
----
-
-# Abstract
-<!-- FIXME: Skriv engelsk opsummering -->
-
-# Problemfelt
-
-Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber
-
-## Problemformulering
-
-<!-- Hovedproblem -->
-
-Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser.
-
-
-Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner?
-
-
-Hvilke løsninger er allerede til rådighed?
-
-Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori?
-
-Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori?
-<!--
-Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system,
-til at sikre dækning af TSA
--->
-
-*Hvordan fungerer grafsproget RDF,
-til at formulere og sammenligne akademiske begreber?*
-
-<!--
-Underspørgsmål om konkret anvendelse af vidensgrafer
-indenfor et eller flere videnskabelige felter,
-til at sikre dækning af STS
--->
-
-
-*Hv...?*
-
-FIXME
-
-# Forundersøgelser
-
-Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber
-i [supergruppen].
-
-Skitsering og belysning af fremtidsscenarier
-med læring understøttet af grafbaserede læringsredskaber,
-og diskussion af styrker og svagheder
-sammenlignet med nuværende læringsredskaber
-anvendt ved 1. semester på RUC HumTek bachelor-studiet.
-
-[supergruppen]: ../graph/index.qmd
- "Samarbejdet på tværs af de graf-undersøgende projektgrupper"
-
-# Referenceliste {.appendix}
-
-<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw# -->
-
-\begingroup
-\raggedright
-::: {#refs .foo}
-:::
-\endgroup