diff options
Diffstat (limited to 'progress')
-rw-r--r-- | progress/index.qmd | 9 | ||||
-rw-r--r-- | progress/jonas.qmd | 97 |
2 files changed, 106 insertions, 0 deletions
diff --git a/progress/index.qmd b/progress/index.qmd new file mode 100644 index 0000000..93ad485 --- /dev/null +++ b/progress/index.qmd @@ -0,0 +1,9 @@ +--- +title: Progressionsrapporter +listing: + contents: + - "*.qmd" + sort: student + max-items: 99 + fields: [student, semester] +--- diff --git a/progress/jonas.qmd b/progress/jonas.qmd new file mode 100644 index 0000000..31d7d80 --- /dev/null +++ b/progress/jonas.qmd @@ -0,0 +1,97 @@ +--- +title: HumTek Progressionsrapport +subtitle: foregående semesters projekt +student: Jonas Smedegaard +semester: E23 +format: + html: default + pdf: default +metadata-files: + - ../_article.yml +--- + +## Dit navn + +{{< meta student >}} + +## Dit foregående semester (eks. E21) + +{{< meta semester >}} + +## Evt. bemærkninger i forhold til studieforløb + +Gruppedannelsen gik skævt. + +Jeg havde foreslog flere projektforslag +som studiekammerater viste interesse for, +men en for effektiv udrensning af skrøbelige projekter +(som jeg siden klagede over med opbakning fra Studiemiljøtutor) +gjorde, +at ingen af mine projektideer fik mulighed for at realiseres, +og jeg endte i en tilfældig projektgruppe +med en for mig intetsigende projektidé. + +## Projekttitel + +Medicindispenseringsproces på plejehjem + +## Navne på andre gruppemedlemmer dit foregående semesters projekt + +Anna Sofie Falk Bech + +Frederik Fogh Hasselstrøm + +Laura Linnea Holme Schmidt + +## Vejleder - dit foregående semesters projekt + +Nete Schwennesen + +## Projektsynopsis på dit foregående semesters projekt + +<!-- f.eks. projektets tema, teori, metode, konklusioner (max 250 ord) --> + +Vi undersøgte fejlmedicinering på plejehjem. +Vha. kvalitative interviews +afdækkede vi arbejdsrutinen for pilledispensering på plejehjem, +og udfra analyse af disse interviews samt eksisterende kilder om emnet +skitserede vi bud på forbedringer af arbejdsrutinen. + +## Når du tænker tilbage på dit foregående semesters projekt, hvad var så *nyt* for dig i forhold til *din* faglige læring? + +<!-- max 250 ord --> + +Formatet - en videnskabelig rapport - var ny for mig. +Jeg kender til at *læse* videnskabelige rapporter, +men det var fremmed for mig hvilke krav der lå til formatet. + +Jeg kender til gruppearbejde og har deltaget i mange møder gennem årene - +bl.a. indenfor landsdækkende studenterpolitik, +organisering af internatinale teaterprojekter +og professionelt arbejde online på tværs af mange tidszoner. +Uanset overraskede det mig, +hvor væsentligt banale rutiner - +som at overholde mødetidspunkt +og at skrive dagsorden og beslutningsreferat - +er for selv en lille gruppe på 4 deltagere. + +## I forhold til dit foregående semesters projekt, hvordan vil du evaluere læreprocessen og dit eget engagement og bidrag? + +<!-- max 250 ord --> + +Jeg synes selv at jeg var motiveret og engageret i gruppearbejdet, +men kunne mærke at jeg flere gange var tæt på at løbe tør for overskud - +og een gang "kogte jeg over" og kritiserede hårdt en medstuderende, +hvilket udløste et krisemøde i gruppen (som endte *meget* godt, +og bl.a. provokerede at vi fik snakket konstruktivt - +og meget grundigere end hidtil ved begyndelsen af semsteret - +om vores forventninger til hinanden). + +En stor udfordring for mig er at give plads til læring - +både andres læring på områder jeg selv er erfaren, +og min egen læring +hvor jeg kan fristes til at genbruge beslægtet "gammel" viden. +Her synes jeg at være blevet skarpere på at genkende +hvornår problemet opstår, +så jeg bedre kan passe på at give plads, +selvom det fortsat ikke falder naturligt at gøre det. |