summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/progress
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'progress')
-rw-r--r--progress/jonas.qmd16
1 files changed, 8 insertions, 8 deletions
diff --git a/progress/jonas.qmd b/progress/jonas.qmd
index de9798a..cd2a977 100644
--- a/progress/jonas.qmd
+++ b/progress/jonas.qmd
@@ -61,18 +61,18 @@ skitserede vi bud på forbedringer af arbejdsrutinen.
<!-- max 250 ord -->
-Formatet - en videnskabelig rapport - var ny for mig.
+Formatet -- en videnskabelig rapport -- var ny for mig.
Jeg kender til at *læse* videnskabelige rapporter,
men det var fremmed for mig hvilke krav der lå til formatet.
-Jeg kender til gruppearbejde og har deltaget i mange møder gennem årene -
+Jeg kender til gruppearbejde og har deltaget i mange møder gennem årene --
bl.a. indenfor landsdækkende studenterpolitik,
organisering af internatinale teaterprojekter
og professionelt arbejde online på tværs af mange tidszoner.
Uanset overraskede det mig,
-hvor væsentligt banale rutiner -
+hvor væsentligt banale rutiner --
som at overholde mødetidspunkt
-og at skrive dagsorden og beslutningsreferat -
+og at skrive dagsorden og beslutningsreferat --
er for selv en lille gruppe på 4 deltagere.
## I forhold til dit foregående semesters projekt, hvordan vil du evaluere læreprocessen og dit eget engagement og bidrag?
@@ -80,14 +80,14 @@ er for selv en lille gruppe på 4 deltagere.
<!-- max 250 ord -->
Jeg synes selv at jeg var motiveret og engageret i gruppearbejdet,
-men kunne mærke at jeg flere gange var tæt på at løbe tør for overskud -
+men kunne mærke at jeg flere gange var tæt på at løbe tør for overskud --
og een gang "kogte jeg over" og kritiserede hårdt en medstuderende,
hvilket udløste et krisemøde i gruppen (som endte *meget* godt,
-og bl.a. provokerede at vi fik snakket konstruktivt -
-og meget grundigere end hidtil ved begyndelsen af semsteret -
+og bl.a. provokerede at vi fik snakket konstruktivt --
+og meget grundigere end hidtil ved begyndelsen af semsteret --
om vores forventninger til hinanden).
-En stor udfordring for mig er at give plads til læring -
+En stor udfordring for mig er at give plads til læring --
både andres læring på områder jeg selv er erfaren,
og min egen læring
hvor jeg kan fristes til at genbruge beslægtet "gammel" viden.