summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/progress/jonas.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'progress/jonas.qmd')
-rw-r--r--progress/jonas.qmd97
1 files changed, 97 insertions, 0 deletions
diff --git a/progress/jonas.qmd b/progress/jonas.qmd
new file mode 100644
index 0000000..31d7d80
--- /dev/null
+++ b/progress/jonas.qmd
@@ -0,0 +1,97 @@
+---
+title: HumTek Progressionsrapport
+subtitle: foregående semesters projekt
+student: Jonas Smedegaard
+semester: E23
+format:
+ html: default
+ pdf: default
+metadata-files:
+ - ../_article.yml
+---
+
+## Dit navn
+
+{{< meta student >}}
+
+## Dit foregående semester (eks. E21)
+
+{{< meta semester >}}
+
+## Evt. bemærkninger i forhold til studieforløb
+
+Gruppedannelsen gik skævt.
+
+Jeg havde foreslog flere projektforslag
+som studiekammerater viste interesse for,
+men en for effektiv udrensning af skrøbelige projekter
+(som jeg siden klagede over med opbakning fra Studiemiljøtutor)
+gjorde,
+at ingen af mine projektideer fik mulighed for at realiseres,
+og jeg endte i en tilfældig projektgruppe
+med en for mig intetsigende projektidé.
+
+## Projekttitel
+
+Medicindispenseringsproces på plejehjem
+
+## Navne på andre gruppemedlemmer dit foregående semesters projekt
+
+Anna Sofie Falk Bech
+
+Frederik Fogh Hasselstrøm
+
+Laura Linnea Holme Schmidt
+
+## Vejleder - dit foregående semesters projekt
+
+Nete Schwennesen
+
+## Projektsynopsis på dit foregående semesters projekt
+
+<!-- f.eks. projektets tema, teori, metode, konklusioner (max 250 ord) -->
+
+Vi undersøgte fejlmedicinering på plejehjem.
+Vha. kvalitative interviews
+afdækkede vi arbejdsrutinen for pilledispensering på plejehjem,
+og udfra analyse af disse interviews samt eksisterende kilder om emnet
+skitserede vi bud på forbedringer af arbejdsrutinen.
+
+## Når du tænker tilbage på dit foregående semesters projekt, hvad var så *nyt* for dig i forhold til *din* faglige læring?
+
+<!-- max 250 ord -->
+
+Formatet - en videnskabelig rapport - var ny for mig.
+Jeg kender til at *læse* videnskabelige rapporter,
+men det var fremmed for mig hvilke krav der lå til formatet.
+
+Jeg kender til gruppearbejde og har deltaget i mange møder gennem årene -
+bl.a. indenfor landsdækkende studenterpolitik,
+organisering af internatinale teaterprojekter
+og professionelt arbejde online på tværs af mange tidszoner.
+Uanset overraskede det mig,
+hvor væsentligt banale rutiner -
+som at overholde mødetidspunkt
+og at skrive dagsorden og beslutningsreferat -
+er for selv en lille gruppe på 4 deltagere.
+
+## I forhold til dit foregående semesters projekt, hvordan vil du evaluere læreprocessen og dit eget engagement og bidrag?
+
+<!-- max 250 ord -->
+
+Jeg synes selv at jeg var motiveret og engageret i gruppearbejdet,
+men kunne mærke at jeg flere gange var tæt på at løbe tør for overskud -
+og een gang "kogte jeg over" og kritiserede hårdt en medstuderende,
+hvilket udløste et krisemøde i gruppen (som endte *meget* godt,
+og bl.a. provokerede at vi fik snakket konstruktivt -
+og meget grundigere end hidtil ved begyndelsen af semsteret -
+om vores forventninger til hinanden).
+
+En stor udfordring for mig er at give plads til læring -
+både andres læring på områder jeg selv er erfaren,
+og min egen læring
+hvor jeg kan fristes til at genbruge beslægtet "gammel" viden.
+Her synes jeg at være blevet skarpere på at genkende
+hvornår problemet opstår,
+så jeg bedre kan passe på at give plads,
+selvom det fortsat ikke falder naturligt at gøre det.