diff options
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r-- | code/_gantt.qmd | 67 | ||||
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 98 |
2 files changed, 69 insertions, 96 deletions
diff --git a/code/_gantt.qmd b/code/_gantt.qmd new file mode 100644 index 0000000..fc0dd12 --- /dev/null +++ b/code/_gantt.qmd @@ -0,0 +1,67 @@ +--- +breaks: false + +--- + +```{mermaid} +%%| fig-width: 100% +gantt +tickInterval 1month +excludes weekends +axisFormat %-d. %b +todayMarker off + +section Struktur +Konstituering: 2024-02-26, 12d +Vidensindsamling: 2024-03-14, 10d + +%%section Interview +%%Forberedelse: 2024-03-14, 8d +%%Interview: milestone, 2024-03-28, 0d +%%Transskribering: 2024-03-29, 9d +%%Analyse: 2024-04-10, 5d +%%Fortolkning: tlk1, 2024-04-18, 5d + +section Formidling +Interviews, evaluering: after tlk1 tlk2 tlk3, 3d +Projekt, sidste evaluering: 2024-05-26, 3d +Projektaflevering: milestone, 2024-06-06, 0d +Eksamen: 2024-06-17, 10d + +section Vejledning +Projektgruppedannelse: 2024-02-01, 3d +Projektgruppe: milestone, 2024-02-05, 0d +Problemformuleringsoplæg: milestone, 2024-03-12, 0d +Problemformuleringsseminar: 2024-03-20, 1d +Møde om visuel præsentation: 2024-04-10, 1d +Midtvejsrapport: milestone, 2024-04-22, 0d +Midtvejsevaluering: 2024-05-05, 3d + +section BK5, TSA II +Forelæsninger: 2024-02-06, 10d +Forelæsninger: 2024-03-18, 1d +Forelæsninger: 2024-04-02, 8d +Eksamen: milestone, 2024-04-24, 0d + +section BK6, TSA II, Bæredygtige teknologier +Forelæsninger: 2024-02-06, 13d +Forelæsninger: 2024-03-12, 3d +Eksamen: milestone, 2024-03-26, 0d + +section BK6, TSA II, Kunstig intelligens +Forelæsninger: 2024-02-06, 13d +Skriftligt produkt: milestone, 2024-03-11, 0d +Mdt. eksamen: 2024-03-13, 3d + +section Workshop +Præsentation: 2024-02-12, 1d +Digital Production: 2024-02-26, 10d +Embedded Programming: 2024-02-26, 10d +Poetiske maskiner: 2024-02-26, 10d +Showtime: milestone, 2024-03-08, 0d + +section BK4, Design & konstruktion II +Forelæsninger + øvelser: 2024-04-08, 10d +Konference: 2024-04-29, 1d +Aflevering: milestone, 2024-05-06, 0d +``` diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index f8480a5..7ea7fef 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -430,99 +430,5 @@ eksempelvis belyst gennem [Diamond Open Access]. # Bilag 1: Plan for vejleder- og gruppemøder -<!-- -Her indsætter I en kopi af jeres udfyldte -"Template til vejleder- og gruppemøder, HumTek projekter". -Denne plan bør omfatte: - - * Møderække: - Datoer for alle vejledermøder og ugentlige gruppemøder frem til projektaflevering - (husk at aftalte gruppemøder altid kan ændres eller aflyses) - * Punkter til dagsorden: - Detaljeret for de førstkommende møder -- - mere overordnet/generisk for senere møder - * Oplæg til mødet: - Detaljeret for de førstkommende møder - (inkl. hvem i gruppen der er ansvarlige for hvilke oplæg) -- - mere overordnet/generisk for senere møder ---> - -# Bilag 2: Noter til 2. vejledermøde 11/03/24 - -* Lave flere underspørgsmål - * Måske endda dobbelt så mange -* Tage fat I double diamond modellen. - * Vores nuværende problemformulering "fisker efter" designprocess -* Med afsæt i scholia og hypothesis tager vi udgangspunkt i hvordan de kan bruges i undervisning -* Hvilke metoder og teorier kan vi bruge fra TSA? -* Hvordan ser vi grafteori i de værktøjer (scho. Hyp.) -* Vi har brug for empiri - * Ekspertinterview - * Hente teori - * Sine Berry som ekspert interview - * "Hvad mener du er kernebegreberne?" - * "Hvis du skulle vælge nogle få, hvad ville du pege på?" - * Hun skal "klædes på" - * Vi skal være meget forberedt på hvilke spørgsmål - * Meget analyse på interviewet - * nvivo - * Måske én til ekspert interview (men umiddelbart holde os til sine) -* Er der andre der har brugt det her? - * Hvad er state of the art? -* Tekster der skal gennemgås -* Det sværeste er at holde det simple -* Det er slet ikke PPL delen af ppl studiet vi vil understøtte, vi vil bare ikke spænde ben for det -* Vi er forvirret over at finde rundt i informationer som vi får udleveret -* Vores forundring: - * Dedaktisk grundsætning - * Formen - * Kan det virkelig være rigtigt at det her er ppl? -* Hvad er status på Roskilde Universitet? - * Hvordan syntes sine det går? - * Lidt provokerende -* Kan vi gøre noget for at gøre forskellig implementering af ppl fra forskellige forlæsninger bedre? -* I discover (fasen?), hvilke værktøjer bruger vi - * State of the art - * Hvilke konkurrenter - * Eksperter interviewer - * Literature review - * Book bibliotiker, - * Hjælper med at præcisere - * Velartikuleret præcisering - * Forskningsbaseret konklusion - * Plausibel slutning - * Double diamond som forskningsmodel - * Registrere frustrationer - * Gøre redde af observationer - * Uformelle interview, har de fortaget samme observation? - * Er der flere "stakeholders" - * Stateholderanalyse - * Hvem er der at kigge på/tage fat i? - (Stine) - * Konkurrent analyse - * Kvantitative undersøgelser -* Datalogisk analyse -* Analyse af nuværende IT systemer - * "Delivery system" -* Featurebeskrivelse -* Guideline til anvenderne - * Og beslutningstagere - * Hvad går det her system ud på? - * Brugervejledning - * Vi kan internt teste brugervejledningen - * Syntes de andre at det virker? -* Professionel IT forundersøgelse af Jesper simonsen - * Forskellige måder at analysere it systemer -* Design research - rojoaf -* Spørgeskemaer i virkeligheden <- bog -* Et interview lukker mere op for viden end begrenset kvalitativ viden - -* [british design counsil(skabere af double diamond model)](https://www.designcouncil.org.uk/our-resources/the-double-diamond/) -* [double diamond model](https://innovationenglish.sites.ku.dk/files/2016/08/Double-diamond_ENG.jpg) - -# Billag 3: Noter til supergruppemøde 11/03/24 - -* Skov er referant -* Jones er ordstyrer -* Vi holder vores næste møde Mandag den 18. 14-16 EFTER forelæsning -*
\ No newline at end of file +<!-- https://pad.degrowth.net/mJnfBHZ7Qr2W1Hu-QppL8A --> +{{< include _gantt.qmd >}} |