diff options
Diffstat (limited to 'code/index.qmd')
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 98 |
1 files changed, 2 insertions, 96 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index f8480a5..7ea7fef 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -430,99 +430,5 @@ eksempelvis belyst gennem [Diamond Open Access]. # Bilag 1: Plan for vejleder- og gruppemøder -<!-- -Her indsætter I en kopi af jeres udfyldte -"Template til vejleder- og gruppemøder, HumTek projekter". -Denne plan bør omfatte: - - * Møderække: - Datoer for alle vejledermøder og ugentlige gruppemøder frem til projektaflevering - (husk at aftalte gruppemøder altid kan ændres eller aflyses) - * Punkter til dagsorden: - Detaljeret for de førstkommende møder -- - mere overordnet/generisk for senere møder - * Oplæg til mødet: - Detaljeret for de førstkommende møder - (inkl. hvem i gruppen der er ansvarlige for hvilke oplæg) -- - mere overordnet/generisk for senere møder ---> - -# Bilag 2: Noter til 2. vejledermøde 11/03/24 - -* Lave flere underspørgsmål - * Måske endda dobbelt så mange -* Tage fat I double diamond modellen. - * Vores nuværende problemformulering "fisker efter" designprocess -* Med afsæt i scholia og hypothesis tager vi udgangspunkt i hvordan de kan bruges i undervisning -* Hvilke metoder og teorier kan vi bruge fra TSA? -* Hvordan ser vi grafteori i de værktøjer (scho. Hyp.) -* Vi har brug for empiri - * Ekspertinterview - * Hente teori - * Sine Berry som ekspert interview - * "Hvad mener du er kernebegreberne?" - * "Hvis du skulle vælge nogle få, hvad ville du pege på?" - * Hun skal "klædes på" - * Vi skal være meget forberedt på hvilke spørgsmål - * Meget analyse på interviewet - * nvivo - * Måske én til ekspert interview (men umiddelbart holde os til sine) -* Er der andre der har brugt det her? - * Hvad er state of the art? -* Tekster der skal gennemgås -* Det sværeste er at holde det simple -* Det er slet ikke PPL delen af ppl studiet vi vil understøtte, vi vil bare ikke spænde ben for det -* Vi er forvirret over at finde rundt i informationer som vi får udleveret -* Vores forundring: - * Dedaktisk grundsætning - * Formen - * Kan det virkelig være rigtigt at det her er ppl? -* Hvad er status på Roskilde Universitet? - * Hvordan syntes sine det går? - * Lidt provokerende -* Kan vi gøre noget for at gøre forskellig implementering af ppl fra forskellige forlæsninger bedre? -* I discover (fasen?), hvilke værktøjer bruger vi - * State of the art - * Hvilke konkurrenter - * Eksperter interviewer - * Literature review - * Book bibliotiker, - * Hjælper med at præcisere - * Velartikuleret præcisering - * Forskningsbaseret konklusion - * Plausibel slutning - * Double diamond som forskningsmodel - * Registrere frustrationer - * Gøre redde af observationer - * Uformelle interview, har de fortaget samme observation? - * Er der flere "stakeholders" - * Stateholderanalyse - * Hvem er der at kigge på/tage fat i? - (Stine) - * Konkurrent analyse - * Kvantitative undersøgelser -* Datalogisk analyse -* Analyse af nuværende IT systemer - * "Delivery system" -* Featurebeskrivelse -* Guideline til anvenderne - * Og beslutningstagere - * Hvad går det her system ud på? - * Brugervejledning - * Vi kan internt teste brugervejledningen - * Syntes de andre at det virker? -* Professionel IT forundersøgelse af Jesper simonsen - * Forskellige måder at analysere it systemer -* Design research - rojoaf -* Spørgeskemaer i virkeligheden <- bog -* Et interview lukker mere op for viden end begrenset kvalitativ viden - -* [british design counsil(skabere af double diamond model)](https://www.designcouncil.org.uk/our-resources/the-double-diamond/) -* [double diamond model](https://innovationenglish.sites.ku.dk/files/2016/08/Double-diamond_ENG.jpg) - -# Billag 3: Noter til supergruppemøde 11/03/24 - -* Skov er referant -* Jones er ordstyrer -* Vi holder vores næste møde Mandag den 18. 14-16 EFTER forelæsning -*
\ No newline at end of file +<!-- https://pad.degrowth.net/mJnfBHZ7Qr2W1Hu-QppL8A --> +{{< include _gantt.qmd >}} |