summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/code/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'code/index.qmd')
-rw-r--r--code/index.qmd98
1 files changed, 2 insertions, 96 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd
index f8480a5..7ea7fef 100644
--- a/code/index.qmd
+++ b/code/index.qmd
@@ -430,99 +430,5 @@ eksempelvis belyst gennem [Diamond Open Access].
# Bilag 1: Plan for vejleder- og gruppemøder
-<!--
-Her indsætter I en kopi af jeres udfyldte
-"Template til vejleder- og gruppemøder, HumTek projekter".
-Denne plan bør omfatte:
-
- * Møderække:
- Datoer for alle vejledermøder og ugentlige gruppemøder frem til projektaflevering
- (husk at aftalte gruppemøder altid kan ændres eller aflyses)
- * Punkter til dagsorden:
- Detaljeret for de førstkommende møder --
- mere overordnet/generisk for senere møder
- * Oplæg til mødet:
- Detaljeret for de førstkommende møder
- (inkl. hvem i gruppen der er ansvarlige for hvilke oplæg) --
- mere overordnet/generisk for senere møder
--->
-
-# Bilag 2: Noter til 2. vejledermøde 11/03/24
-
-* Lave flere underspørgsmål
- * Måske endda dobbelt så mange
-* Tage fat I double diamond modellen.
- * Vores nuværende problemformulering "fisker efter" designprocess
-* Med afsæt i scholia og hypothesis tager vi udgangspunkt i hvordan de kan bruges i undervisning
-* Hvilke metoder og teorier kan vi bruge fra TSA?
-* Hvordan ser vi grafteori i de værktøjer (scho. Hyp.)
-* Vi har brug for empiri
- * Ekspertinterview
- * Hente teori
- * Sine Berry som ekspert interview
- * "Hvad mener du er kernebegreberne?"
- * "Hvis du skulle vælge nogle få, hvad ville du pege på?"
- * Hun skal "klædes på"
- * Vi skal være meget forberedt på hvilke spørgsmål
- * Meget analyse på interviewet
- * nvivo
- * Måske én til ekspert interview (men umiddelbart holde os til sine)
-* Er der andre der har brugt det her?
- * Hvad er state of the art?
-* Tekster der skal gennemgås
-* Det sværeste er at holde det simple
-* Det er slet ikke PPL delen af ppl studiet vi vil understøtte, vi vil bare ikke spænde ben for det
-* Vi er forvirret over at finde rundt i informationer som vi får udleveret
-* Vores forundring:
- * Dedaktisk grundsætning
- * Formen
- * Kan det virkelig være rigtigt at det her er ppl?
-* Hvad er status på Roskilde Universitet?
- * Hvordan syntes sine det går?
- * Lidt provokerende
-* Kan vi gøre noget for at gøre forskellig implementering af ppl fra forskellige forlæsninger bedre?
-* I discover (fasen?), hvilke værktøjer bruger vi
- * State of the art
- * Hvilke konkurrenter
- * Eksperter interviewer
- * Literature review
- * Book bibliotiker,
- * Hjælper med at præcisere
- * Velartikuleret præcisering
- * Forskningsbaseret konklusion
- * Plausibel slutning
- * Double diamond som forskningsmodel
- * Registrere frustrationer
- * Gøre redde af observationer
- * Uformelle interview, har de fortaget samme observation?
- * Er der flere "stakeholders"
- * Stateholderanalyse
- * Hvem er der at kigge på/tage fat i?
- (Stine)
- * Konkurrent analyse
- * Kvantitative undersøgelser
-* Datalogisk analyse
-* Analyse af nuværende IT systemer
- * "Delivery system"
-* Featurebeskrivelse
-* Guideline til anvenderne
- * Og beslutningstagere
- * Hvad går det her system ud på?
- * Brugervejledning
- * Vi kan internt teste brugervejledningen
- * Syntes de andre at det virker?
-* Professionel IT forundersøgelse af Jesper simonsen
- * Forskellige måder at analysere it systemer
-* Design research - rojoaf
-* Spørgeskemaer i virkeligheden <- bog
-* Et interview lukker mere op for viden end begrenset kvalitativ viden
-
-* [british design counsil(skabere af double diamond model)](https://www.designcouncil.org.uk/our-resources/the-double-diamond/)
-* [double diamond model](https://innovationenglish.sites.ku.dk/files/2016/08/Double-diamond_ENG.jpg)
-
-# Billag 3: Noter til supergruppemøde 11/03/24
-
-* Skov er referant
-* Jones er ordstyrer
-* Vi holder vores næste møde Mandag den 18. 14-16 EFTER forelæsning
-* \ No newline at end of file
+<!-- https://pad.degrowth.net/mJnfBHZ7Qr2W1Hu-QppL8A -->
+{{< include _gantt.qmd >}}