diff options
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 1c2dc2e..73507e0 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -28,14 +28,14 @@ vi anvender til at komme igennem teksten. De metoder vi anvender i vores læseteknik involverer en række digitaliseringsteknologier, og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk -for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring, -og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser +for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring. +Derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser om valget af de involverede teknologier. ## Redegørelse for læring Den primære kilde, som analyseres, -er en (vistnok) spritny teori for læring, +er en dugfrisk teori for læring, betegnet tentakulær læring. Dels anvendes teorien i analysen af læringsværktøjerne |