diff options
-rw-r--r-- | worlding/_conclusion.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd index a715b58..ea98575 100644 --- a/worlding/_conclusion.qmd +++ b/worlding/_conclusion.qmd @@ -29,9 +29,9 @@ gennem flere kerneideer: præges læringsprocesser i højere grad af affinitive bevægelser, som kan skabe kontast til studiets krav på definitive, målbare resultater. Her kan digitaliseringsværktøjer også være anvendelige. -2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data +2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data, inviterer det til ekspansiv motivation, -da arbejdet med materialet så kræver også at arbejde med den kontekst, +da arbejdet med materialet så også kræver et arbejde med den kontekst, det indgår i. 3. Undervisere kan tilsvarende motivere til affinitive læringsprocesser ved at referere til Scholia og bruge Hypothes.is i workshops. |