summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd2
-rw-r--r--worlding/_metode.qmd (renamed from worlding/_teori_og_metode.qmd)2
-rw-r--r--worlding/index.qmd4
3 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 250c4f5..f974e3d 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -1,5 +1,3 @@
-# Læring om læring
-
## Teorier om læring
Måden vi opsøger og behandler viden
diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_metode.qmd
index 5721890..38d4041 100644
--- a/worlding/_teori_og_metode.qmd
+++ b/worlding/_metode.qmd
@@ -1,4 +1,4 @@
-# Teoretiske overvejelser
+# Metode
## Teorier om læring
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index 489620b..700f869 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -44,7 +44,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
- [ ] ...
<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
-{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
+{{< include _metode.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering
- [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
@@ -52,6 +52,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
- [ ] ...
+# Teori
+
{{< include _læring.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## FIXME: Evaluering