diff options
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 12 |
1 files changed, 0 insertions, 12 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index f3dadc8..f5e8e7a 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -19,18 +19,6 @@ breaks: false --- -<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten -Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det - -Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", -undtagen direkte tilknyttet kilder: -Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, -mens konstruktivistisk pædagogik skelner -mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). -og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af -skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). ---> - # Abstract <!-- FIXME: engelsk opsummering --> |