diff options
-rw-r--r-- | interview/expert1/index.qmd | 2 | ||||
-rw-r--r-- | interview/expert2/index.qmd | 6 |
2 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/interview/expert1/index.qmd b/interview/expert1/index.qmd index 21ec79d..4c58ae7 100644 --- a/interview/expert1/index.qmd +++ b/interview/expert1/index.qmd @@ -133,7 +133,7 @@ der er digitaliseringen hjælpsom, men i den indholdsmæssige læring, der er di der er det direkte hæmmende for læring · hæmmende for at læring kan ske · og hvor det vi siger det er at · -hmm vi bliver ved med læse og synes · +hm vi bliver ved med læse og synes · mistænker at du taler om det læring som du identificerer men du har ikke identificeret alt · nej de digitale værktøjer som du identificerer gennem dine interviews · men det som folk generelt set praktiserer er jo ikke al digitalisering · diff --git a/interview/expert2/index.qmd b/interview/expert2/index.qmd index 005cf53..d6bc936 100644 --- a/interview/expert2/index.qmd +++ b/interview/expert2/index.qmd @@ -204,8 +204,8 @@ det er tilfældigt at det ligger her Ja om det er det niveau eller det niveau det er kun en måde at tegne på [[00:04:01]]{#241} **Ernst**: -hmm · -hmm · +hm · +hm · okay · hvad er jeres spørgsmål @@ -235,7 +235,7 @@ og så efterhånden så kan vi brede det mere ud og begynde at snakke med hinand hvad er det vi har forstået eller ikke har forstået [[00:05:10]]{#310} **Ernst**: -hmm · +hm · Ja okay · altså · i det generelle synes jeg det er interessant · |