diff options
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 13 |
1 files changed, 7 insertions, 6 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index af1d74d..12d9dff 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -10,13 +10,14 @@ På studiet fremhæves da også styrker ved at læse fysiske bøger og tage håndskrevne noter, men vi genkender ikke disse som styrkende for os. -Individuelt har vi fundet og anvender redskaber -til en alternativ digitalisering af materialet, -som vi synes leder til mere intuitiv navigering +Som akademiske studerende har vi sammensat en læseteknik, +uafhængigt af vores formelle akademiske rammer, +som vi synes leder til mere en intuitiv navigering både tekstnært og blandt abstrakt begrebslige relationer. -Vi oplever, at vores læseteknik, som vi har valgt at kalde 5-stjernet læsning, -sætter os i dialog med vores tekstmateriale på en måde, -som ikke afspejles i den videnskabelige litteratur på området. +Vores læseteknik, som vi har valgt at kalde 5-stjernet læsning, +involverer som centralt element en digitalisering af materialet, +som vi oplever, sætter os i dialog med vores tekstmateriale på en måde, +som vi ikke kan finde afspejlet i den videnskabelige litteratur på området. Vi associerer typisk videnskabelige problemstillinger med skyer af kompleksiteter. |