diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-04 16:39:16 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:41:57 +0200 |
commit | 6a8540155e47f667eece044cd07e828e8726db11 (patch) | |
tree | 4d834fe9b998332dbb4f6c90e2eabcdbafcecf71 /worlding | |
parent | 3d214a1d731eecf3c9b51c3cfc17dc1b04d9c483 (diff) |
fix minor error in fix
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_synthesis.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd index ef0988a..c512cd5 100644 --- a/worlding/_synthesis.qmd +++ b/worlding/_synthesis.qmd @@ -16,7 +16,7 @@ Det faldt os naturligt at skrive mange af annotationerne med henblik på senere at citere kildeteksten i projektrapporten, og vi vendte derfor flere gange tilbage med opdateringer til en annotation -for bedre at afspejle en dybere forståelser af læringsemnet. +for bedre at afspejle en dybere forståelse af læringsemnet. Kvalitative læringsspring syntes således at forme den iterative proces ved at give anledning til redigering af ældre annotationer. På samme måde kommenterede vi på hinandens annotationer, |