summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-04 16:26:13 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:41:57 +0200
commit2634ea86eccb7f2c24b08de58940ada2e6f9f168 (patch)
tree1c5b725a73328e2a18c06bd6ed5ef1a2859581d5 /worlding
parenta7af848801d69f6f692d25f8b32e087fc81aab15 (diff)
minor typo
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_theory.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_theory.qmd b/worlding/_theory.qmd
index f6c112f..b4bd452 100644
--- a/worlding/_theory.qmd
+++ b/worlding/_theory.qmd
@@ -3,14 +3,14 @@
Vores undersøgelse af digitaliseringsinvolverende læseteknik
tager udgangspunkt i teorien om tentakulær læring
[@Schraube2024],
-og inddrager elementer fra teorien Læringstrekanten
+og inddrager elementer fra teorien om Læringstrekanten
[@Illeris2018].
Vores modellering på basis af digitaliseringer
er udviklet parallelt med den digitaliserende læsning
i en iterativ designproces
beskrevet blandt andet i @Stanford2013,
-med akademiske udvidelse af @Pontis2015
+med akademisk udvidelse af @Pontis2015
og inddragelse af metoder fra Stanfords nyere reviderede model,
Frigørende Design (Liberating Design)
[@Stanford2021].