diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 20:52:43 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 20:52:43 +0200 |
commit | b161b35bd6f0c0b61218239c4dac142a887b8816 (patch) | |
tree | a663cccb1feb36709b8801e04739a51f90066610 /worlding | |
parent | bb0dc8e1ec66e9b52fc685fba17fdf903f5d732a (diff) |
improve evaluations
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 8 |
1 files changed, 6 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 247201d..f951000 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -38,17 +38,21 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< include _baggrund.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering -- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks +- [ ] Holder problemformuleringen stadigt? <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering +- [ ] Har vi nok teoretisk fundering? +- [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører? +- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering -- [ ] Redegørelse for tentakulær læring +- [ ] Er der brug for flere interviews? +- [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf? - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) - [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV |