summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-05 13:38:10 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-05 13:38:10 +0200
commite74f871cbda1927f6965f264e54ce3a20216e155 (patch)
tree47c63b82e7e58df2adde8785cc74af3cbb07be09 /worlding
parentdd8abad2ff6c590bef6b4adb749a8285b1a1cba4 (diff)
emphasize (not quote) problem definition
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd8
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 9c85b94..af1d74d 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -51,16 +51,16 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring.
Vi har derfor formuleret følgende problemformulering:
-> Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?
+*Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?*
Problemformuleringen har vi valgt at bryde op
i en række arbejdsspørgsmål:
-> Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring?
+*Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring?*
-> Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik?
+*Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik?*
-> Hvordan påvirker vores læseteknik læringsprocessen?
+*Hvordan påvirker vores læseteknik læringsprocessen?*
<!--
## Begrundelsen for RUC's tilgang til læring