summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <ian@localhost.localdomain>2024-05-29 21:37:59 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit973c262d721bf7ce8aee2e03873a033aef955f75 (patch)
tree31e773c9f477229d58f49e1cd7a2c0937cac49d3 /worlding
parent19705bbb850bf0436b506bb10df55c44414a35a6 (diff)
move paragraph
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_struktur.qmd7
1 files changed, 1 insertions, 6 deletions
diff --git a/worlding/_struktur.qmd b/worlding/_struktur.qmd
index 2781034..5372623 100644
--- a/worlding/_struktur.qmd
+++ b/worlding/_struktur.qmd
@@ -19,14 +19,9 @@ og dels *Digipro* om inkluderende brug af digitalisering i læringsforløb
## Læring
-Teorien om *tentakulær læring* [@Schraube2024] beskriver,
-hvordan kvaliteter ved det lærte
-påvirkes både af hvordan læringsprocessen er igangsat (motivation),
-og hvordan den udføres (læringsbevægelser).
-
## Konstruktiv digitalisering i læring
-Digitalisering kan anvendes må mange forskellige måder,
+Digitalisering kan anvendes på mange forskellige måder,
og kan have både positiv og negativ effekt på læring [@Conole2013, kap. 4].
En række eksempler på digitalisering præsenteres i @Schraube2024,
som kan give det indtryk[^tendens],