summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-29 12:01:21 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit8f00075f86ac599d457b016b5da5538a5f5844e3 (patch)
treefb0a44754c2ee3869301e73a04bd669bda8336e4 /worlding
parent46769e620a6c866f746231e34df2082405ab755e (diff)
add perspective on weak documentation from observing ourselves
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_perspectives.qmd16
1 files changed, 16 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_perspectives.qmd b/worlding/_perspectives.qmd
index 575d6ce..9dbddb7 100644
--- a/worlding/_perspectives.qmd
+++ b/worlding/_perspectives.qmd
@@ -1,5 +1,21 @@
# Perspektivering
+## Svag dokumentation
+
+Vores valg af metode --
+at undersøge aktiviteter og processer hos os selv --
+har været svært for os at skelne
+mellem os selv som forskningsobjekter og som forskere,
+og vi er endt med en langt svagere dokumentation af vores proces
+end vi havde forestillet os tidligt i planlægningen.
+
+Vi blev advaret undervejs om at metoden ville være risikabel,
+og måske er moralen helt at undlade den tilgang ved fremtidige projekter,
+men vi håber at de kommende semestres undervisning i metoder kan hjælpe,
+formodentligt mest oplagt metoder relateret til Aktionsforkning.
+
+## Diverse
+
Det kunne være interessant at undersøge empirisk,
om tekniske "benspæn" i udleveringen af læringsmateriale
indeholder didaktiske elementer.