summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 16:53:30 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:41:57 +0200
commit8a15edc36807dfd5f9395897f8fecc21130ffbd3 (patch)
treeb85e2172eb30b7c75442d3374d474a723283c403 /worlding
parent200f95ddcc876c0ecc39fbca0fc9829e0d3cdeb5 (diff)
minor rephrasing
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_synthesis.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd
index c512cd5..89306fa 100644
--- a/worlding/_synthesis.qmd
+++ b/worlding/_synthesis.qmd
@@ -18,7 +18,7 @@ på senere at citere kildeteksten i projektrapporten,
og vi vendte derfor flere gange tilbage med opdateringer til en annotation
for bedre at afspejle en dybere forståelse af læringsemnet.
Kvalitative læringsspring syntes således at forme den iterative proces
-ved at give anledning til redigering af ældre annotationer.
+ved at anspore til redigering af ældre annotationer.
På samme måde kommenterede vi på hinandens annotationer,
når vi stødte på forskellige forståelser i gruppen.
Ved hver genlæsning af teksten erfarede vi,