diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:19:34 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:19:34 +0200 |
commit | 5fd6a160143e91af21e006b1e2e96f7ba63799a2 (patch) | |
tree | d8d1ccbc37e83aaf6f993425cd26115533faa70e /worlding | |
parent | 41d7dd210930de8388738afc5cda9760aa95fec4 (diff) |
retitle learning subsection to not confuse as theory chapter
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 01ba796..e47954b 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -71,7 +71,7 @@ har vi taget en række fravalg, dels i valget af teoretisk fundering at undersøge udfra, og dels i afgrænsningen af det undersøgte teknologiske felt. -### Teori om læring +### Studiets egen læringsteori Vores universitet, Roskilde Universitet, blev grundlagt med problemorienteret projektlæring som formål, |