summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 16:09:21 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commite1bba83b6d91e63c75b779a30f6d8cc068812ca5 (patch)
tree2be21eeb382b44173b8e61e2602cb71ea8c15300 /worlding
parent06e156414b4d555bb2e8b8bf48cc042168579dfb (diff)
consistent emphasis markup (avoid quotation mark as emphasis marker
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 88fe5f0..fe5a36a 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -82,7 +82,7 @@ Under tvedelt læring er den studerende reduceret
til et operativt og performativt set af opgaver
[@Schraube_2024].
-'Hvad' og 'hvorfor' er kun to af de fire elementer af læring,
+*Hvad* og *hvorfor* er kun to af de fire elementer af læring,
som Ernst fremlægger i sin bog.
Ifølge Ernst består læring i sin helhed af et indholdselement (hvad),
et resonnementelement (hvorfor), et operativt element (hvordan) og