summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-03 00:27:38 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-03 00:27:38 +0200
commitde4ac9765a48c45440342e94bba37762bb0a4737 (patch)
tree537e84415f322b38b8b4f7f621ff1e1dcbd0f665 /worlding
parent20c818800d62e72423f4fde7ec2cc260622e98e8 (diff)
reference TRIN model as not-a-method
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_teori_og_metode.qmd7
1 files changed, 4 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd
index a5d6a55..b8758b8 100644
--- a/worlding/_teori_og_metode.qmd
+++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd
@@ -12,9 +12,10 @@ Vi vil anvende teori på vores empiri gennem abstraktionsprocessen der er i at o
* Hvordan vil I anvende teori (og metode) på jeres empiri?
-->
-Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier
-med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018]
-(vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode).
+Vi vil analysere de digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier
+med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018],
+som model for begreber og teorier,
+men *ikke* som videnskabelig metode [@Jørgensen_2019].
Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC
kræver at vi forklarer projektorienteret læring (PPL),