diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-03 00:27:38 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-03 00:27:38 +0200 |
commit | de4ac9765a48c45440342e94bba37762bb0a4737 (patch) | |
tree | 537e84415f322b38b8b4f7f621ff1e1dcbd0f665 /worlding | |
parent | 20c818800d62e72423f4fde7ec2cc260622e98e8 (diff) |
reference TRIN model as not-a-method
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_teori_og_metode.qmd | 7 |
1 files changed, 4 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd index a5d6a55..b8758b8 100644 --- a/worlding/_teori_og_metode.qmd +++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd @@ -12,9 +12,10 @@ Vi vil anvende teori på vores empiri gennem abstraktionsprocessen der er i at o * Hvordan vil I anvende teori (og metode) på jeres empiri? --> -Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier -med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018] -(vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode). +Vi vil analysere de digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier +med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018], +som model for begreber og teorier, +men *ikke* som videnskabelig metode [@Jørgensen_2019]. Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC kræver at vi forklarer projektorienteret læring (PPL), |