summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:59:40 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:59:40 +0200
commitdb3df7fa764023cc546137c15ca49349db9e55f9 (patch)
tree48f627fe9347711287eb357335a1cbe0eb36ff2c /worlding
parent288b1f7e1ee951030e046de59cba5dfbe6e6ede6 (diff)
improve evaluations
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/index.qmd19
1 files changed, 8 insertions, 11 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index f951000..38413ea 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -39,6 +39,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] Holder problemformuleringen stadigt?
+- [ ] ...
<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
@@ -47,37 +48,33 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
- [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
- [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
+- [ ] ...
{{< include _læring.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] Er der brug for flere interviews?
- [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
-- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
-- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
-- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV
+- [ ] ...
<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
-{{< include _undersøgelser.qmd >}}
+{{< include _digitalisering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
-- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
-- [ ] Afhold interviews
-- [ ] Analyser interviews
-- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews
-- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring
+- [ ] Er modellen fyldestgørende?
+- [ ] ...
<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
{{< include _konklusion.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
+- [ ] ...
<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
{{< include _perspektivering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
-- [ ] Læringsformen på RUC, PPL
-- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af
+- [ ] ...
<!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg -->
{{< include _kilder.qmd >}}