diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-01 21:20:51 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | d6ec72674bad560394939a11f26518a38cab4085 (patch) | |
tree | 1531c7912f5795fca1276a60ebaeff7a05a6b0e9 /worlding | |
parent | c5d1123c21f96b3b12378f4f08f6690e45daaf19 (diff) |
finalize method
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 12 |
1 files changed, 5 insertions, 7 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 1af5914..c6d4516 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -26,13 +26,11 @@ Læseteknikken 5-stjernet læsning omfatter: vha. en samling af POSIX-software, væsentligst Python-biblioteket rdflib. -Gennem rapporten vil vi fokusere på læringsværktøjerne -Scholia og Hypothes.is og den rolle de kan spille i læringsprocessen -for den studerende. -Her vil vi beskue de to redskaber som Teknologiske Systemer (TSA). -Baseret på analysen af redskaberne vil vi inddrage Design & Konstruktion -til at konstruere en model, -der eksplicit kan beskrive, +Disse digitaliseringsrelaterede redskaber +og digitaliseringerne vi skaber med dem +vil vi analysere som Teknologiske Systemer og Artefakter, +med særligt fokus på deres indvirkning i læring, +vha. teorien for tentakulær læring [@Schraube2024]. ## Evaluering gennem design og konstruktion |