summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:41:51 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:41:51 +0200
commitbb0dc8e1ec66e9b52fc685fba17fdf903f5d732a (patch)
treeda82b0ec4d162ec92674019edb076424d19493e2 /worlding
parente5541e3fd529f58baa5fade01a94ec281f0acc1f (diff)
contextualize problem
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd5
1 files changed, 5 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index d000715..d8af73d 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -31,8 +31,13 @@ kunne *styrke* eller måske *forstyrre* vores læring på RUC.
## Problemformulering
+Vi har formuleret følgende problemformulering:
+
> Hvordan kan digitalisering understøtte videnskabelig læring?
+Problemformuleringen har vi valgt at bryde op
+i en række arbejdsspørgsmål:
+
> Hvordan kan læring skelnes mellem operativ og indholdsmæssig,
> og hvordan understøttes den i dag digitalt?