summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-29 10:59:36 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit8b2140c34691fa2d4be5dec16ba793e26970972e (patch)
treebd357cd4844a37478813324b33b11c8de8da8e83 /worlding
parent39ac7509f4978b086521bfd39a7f298d051a7d00 (diff)
typo: karakteriseres
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_analysis_hypothesis.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
index 8985640..d2826c5 100644
--- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
+++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
@@ -197,7 +197,7 @@ Ses digitalisering i lyset af funktionaliten i Hypothes.is,
påtager begrebet digital distraktion sig en bredere betydning end den,
der afdækkes af @Schraube2024.
Distraktioner er ikke i sig selv skadelige for læringsprocessen.
-Den affinitive bevægelse karakteres netop af et skift i fokus.
+Den affinitive bevægelse karakteriseres netop af et skift i fokus.
Men hvor en distraktion bryder fokus,
indebærer en affinitiv bevægelse en forskydning i fokus:
forstyrrende distraktioner skifter til en urelateret kontekst,