diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 10:59:36 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 8b2140c34691fa2d4be5dec16ba793e26970972e (patch) | |
tree | bd357cd4844a37478813324b33b11c8de8da8e83 /worlding | |
parent | 39ac7509f4978b086521bfd39a7f298d051a7d00 (diff) |
typo: karakteriseres
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_analysis_hypothesis.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd index 8985640..d2826c5 100644 --- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd +++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd @@ -197,7 +197,7 @@ Ses digitalisering i lyset af funktionaliten i Hypothes.is, påtager begrebet digital distraktion sig en bredere betydning end den, der afdækkes af @Schraube2024. Distraktioner er ikke i sig selv skadelige for læringsprocessen. -Den affinitive bevægelse karakteres netop af et skift i fokus. +Den affinitive bevægelse karakteriseres netop af et skift i fokus. Men hvor en distraktion bryder fokus, indebærer en affinitiv bevægelse en forskydning i fokus: forstyrrende distraktioner skifter til en urelateret kontekst, |