diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 21:17:24 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 21:17:24 +0200 |
commit | 4c7f80e0e1439e4fbe4185bf294f7c9aa41f0bb6 (patch) | |
tree | beaf226d20fcb28fd0956f6d8e1ee042adb5f120 /worlding | |
parent | db3df7fa764023cc546137c15ca49349db9e55f9 (diff) |
add status
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_baggrund.qmd | 30 |
1 files changed, 30 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd index d8af73d..0fda016 100644 --- a/worlding/_baggrund.qmd +++ b/worlding/_baggrund.qmd @@ -1,7 +1,37 @@ # Status for rapportskrivning +Hidtil har projektets arbejde primært været +at få styr på det hav af potentielle værktøjer og fremgangsmåder, +som kunne indgå i arbejdet med at visualisere viden. +Vi er færdige med størstedelen af det redegørende afsnit +om læring baseret på Schraubes bog. +Efter gruppesplittet har der ligget et stort arbejde +i at skabe en ny gruppeidentitet ud af asken på de gamle. +Den overordnede disposition i opgaven reflekterer i høj grad, +hvad vi forventer at arbejde med. +Fremtidigt arbejde ligger i +at begynde analysen af de omtalte semantiske værktøjer, +Scholia og Hypothes.is. +Hvad der mangler af redegørelse vil vise sig, +når vi iterativt begynder at arbejde +med en visualisering af kildeteksternes primære pointer +om relationer mellem læring og digitalisering. + ## Ønsker til feedback +Vi føler at vores afsnit om teorier og metoder er svagt. +Vi er gået igang med en systematisk gennemgang i Moodle +af hvad vi formelt er blevet introduceret for +af teorier og metoder i TSA, +og hvis I har ideer til hvordan vi kan dække os bedre ind her +vil det være en stor hjælp. + +Vi ønsker at vores tekst er generelt forståelig +at læse for studerende på RUC, +og er derfor interesserede i, +om der er passager vi måske har formuleret for snørklet, +og om fremdriften i teksten opleves intuitiv. + # Baggrund ## Introduktion |