diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-05 13:34:01 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-05 13:34:01 +0200 |
commit | fe7328758308fcffdc427649d9706022497f9f6a (patch) | |
tree | 107ef841ca3bb539cb53e65e843039d50ac4abfa /worlding | |
parent | c880137e10dc29677f6d9a1b44207250f313bb35 (diff) |
core challenge is complexity of assesment (not lack of litterature); while at it, drop details on method
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 9 |
1 files changed, 5 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 59ae70a..f415f24 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -42,10 +42,11 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring. Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk, hvorvidt vores læseteknik virker, -da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå, -men vi sigter efter at identificere, -om der er træk ved vores læseteknik, -som teoretisk kan sandsynliggøres +da det er kompliceret at afgøre, +dels hvorvidt læring har fundet sted, +og yderligere hvilke faktorer påvirkede læringen. +Vi sigter derfor i stedet efter indirekte at afdække, +om vores læseteknik rimeligvis kan siges at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: |