diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 14:00:25 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | d38e0bd1e5e2d5aac04ec710c06871c9a190b1f2 (patch) | |
tree | 5c0b2b5b81c0998d7d10c222935baccf97355e45 /worlding | |
parent | 4ae776a43b8a487de7a08d77558c981f5c3c99da (diff) |
consistent emphasis markup (avoid quotation mark as emphasis marker
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index efc6e6c..2148fe9 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -72,8 +72,8 @@ som betragter læringsaktiviteten som et resultat af undervisning og ikke af læring. Problemet med den tvedelte læringsmodel er, at den studerendes læringsrytme er forudbestemt af underviseren. -Den studerende kan derfor aldrig få indflydelse på "hvad" de lærer, -og "hvorfor" de lærer. +Den studerende kan derfor aldrig få indflydelse på *hvad* de lærer, +og *hvorfor* de lærer. Under tvedelt læring er den studerende reduceret til et operativt og performativt set af opgaver [@Schraube_2024]. |