summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-30 20:35:10 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commitd4ef7a8cd53855f7170109e6b436c5d06bfc4889 (patch)
tree423e5033e2261ab04d92a63758fc2396e904ea74 /worlding/index.qmd
parente0d88d8f84d31d71e494d0b55ea37313b91f5146 (diff)
drop obsolete commented out notes on constructionism
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r--worlding/index.qmd12
1 files changed, 0 insertions, 12 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index f3dadc8..f5e8e7a 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -19,18 +19,6 @@ breaks: false
---
-<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten
-Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det
-
-Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning",
-undtagen direkte tilknyttet kilder:
-Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning,
-mens konstruktivistisk pædagogik skelner
-mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
-og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af
-skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
--->
-
# Abstract
<!-- FIXME: engelsk opsummering -->