summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-07 14:48:08 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-07 15:30:00 +0200
commit8a3cde20a3164fa38cd045c829dc78364553d3cc (patch)
treeebc09fa25117afbf201123ca08242cb4353aee91 /worlding/index.qmd
parent4baf08ca3b61fc65822caa6239eefaf12d8e77a3 (diff)
tidy texts
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r--worlding/index.qmd18
1 files changed, 10 insertions, 8 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index bfa5b67..6f7319b 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -17,14 +17,16 @@ breaks: false
---
-<!--
-FIXMEs generelt for hele rapporten
- * Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det
- * Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning",
- undtagen direkte tilknyttet kilder:
- Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning,
- mens konstruktivistisk pædagogik skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
- og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
+<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten
+Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det
+
+Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning",
+undtagen direkte tilknyttet kilder:
+Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning,
+mens konstruktivistisk pædagogik skelner
+mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
+og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af
+skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
-->
# Abstract