diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-30 20:35:10 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | d4ef7a8cd53855f7170109e6b436c5d06bfc4889 (patch) | |
tree | 423e5033e2261ab04d92a63758fc2396e904ea74 /worlding/index.qmd | |
parent | e0d88d8f84d31d71e494d0b55ea37313b91f5146 (diff) |
drop obsolete commented out notes on constructionism
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 12 |
1 files changed, 0 insertions, 12 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index f3dadc8..f5e8e7a 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -19,18 +19,6 @@ breaks: false --- -<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten -Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det - -Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", -undtagen direkte tilknyttet kilder: -Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, -mens konstruktivistisk pædagogik skelner -mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). -og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af -skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). ---> - # Abstract <!-- FIXME: engelsk opsummering --> |