summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-16 15:39:58 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-16 15:39:58 +0200
commitd4a110fe352c8216e00a207d1e1b5fa815529c2f (patch)
tree900498fe16464e1c16347218be753a902f9d6f5e /worlding/index.qmd
parent2578cafc148985112cb9df369dc72ecae4c242b9 (diff)
fix macro pagebreak
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r--worlding/index.qmd10
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index 144f74d..04a0a51 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -35,12 +35,12 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ -->
{{< include _baggrund.qmd >}}
-{{< newline >}}
+{{< pagebreak >}}
- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks
<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
-{{< newline >}}
+{{< pagebreak >}}
- [ ] Redegørelse for tentakulær læring
- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
@@ -48,7 +48,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
{{< include _undersøgelser.qmd >}}
-{{< newline >}}
+{{< pagebreak >}}
- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
- [ ] Afhold interviews
- [ ] Analyser interviews
@@ -57,11 +57,11 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
{{< include _konklusion.qmd >}}
-{{< newline >}}
+{{< pagebreak >}}
<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
{{< include _perspektivering.qmd >}}
-{{< newline >}}
+{{< pagebreak >}}
- [ ] Læringsformen på RUC, PPL
- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af