diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-07 14:48:08 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-07 15:30:00 +0200 |
commit | 8a3cde20a3164fa38cd045c829dc78364553d3cc (patch) | |
tree | ebc09fa25117afbf201123ca08242cb4353aee91 /worlding/index.qmd | |
parent | 4baf08ca3b61fc65822caa6239eefaf12d8e77a3 (diff) |
tidy texts
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 18 |
1 files changed, 10 insertions, 8 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index bfa5b67..6f7319b 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -17,14 +17,16 @@ breaks: false --- -<!-- -FIXMEs generelt for hele rapporten - * Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det - * Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", - undtagen direkte tilknyttet kilder: - Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, - mens konstruktivistisk pædagogik skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). +<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten +Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det + +Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", +undtagen direkte tilknyttet kilder: +Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, +mens konstruktivistisk pædagogik skelner +mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). +og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af +skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). --> # Abstract |