diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-14 14:23:22 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 6595ac4354367c2d6af896dd5761cbe67469ffc6 (patch) | |
tree | 9a16f07c8326525b8fb5f63c45f822cd26ba28c0 /worlding/index.qmd | |
parent | 306acb0c206b19162c15807fa788271b4fd1aa1d (diff) |
Rename chapters Teoretiske overvejelser, Læring om læring -> Metode, Teori
Diffstat (limited to 'worlding/index.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 4 |
1 files changed, 3 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 489620b..700f869 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -44,7 +44,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> -{{< include _teori_og_metode.qmd >}} +{{< include _metode.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? @@ -52,6 +52,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? - [ ] ... +# Teori + {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering |