diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-28 21:08:48 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 58f811e47f2d8546443bfb957e44e4b86d1a540c (patch) | |
tree | c70e8af76df5fb349613c30f4a2f22f8487b4064 /worlding/disposition.qmd | |
parent | 58416b85e8423ac578c67c30afb76c302f3404e0 (diff) |
revert substantial meaning-changing edit
Diffstat (limited to 'worlding/disposition.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/disposition.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/disposition.qmd b/worlding/disposition.qmd index 0b49252..1c7e1bc 100644 --- a/worlding/disposition.qmd +++ b/worlding/disposition.qmd @@ -20,7 +20,7 @@ Vi er dog i tvivl om, om det måske er en form for blændværk -- en slags IT-fetish som reelt er ligegylig, eller måske direkte skadelig for vores læring, eller om det er muligt at vores valgte teknik til en mere "spraglet" læsning -rent faktisk understøtter vores læring. +kan understøtte vores læring. Vi har en vag forståelse af læring, som noget der kan være overfladisk eller dybt. |