diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-04-07 16:49:07 +0200 |
---|---|---|
committer | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-04-07 16:54:46 +0200 |
commit | 3535b52ef8721e2d5f7aff6bc352bb3ff083a9b6 (patch) | |
tree | 796003279ad12d582cf1f95f40a5d1f6d463240d /worlding/_undersøgelser.qmd | |
parent | c08721a0586b150d280159a8fc556bc9f823f09d (diff) |
remove trailing spaces
Diffstat (limited to 'worlding/_undersøgelser.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_undersøgelser.qmd | 10 |
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd index 6a44bc1..f53d66b 100644 --- a/worlding/_undersøgelser.qmd +++ b/worlding/_undersøgelser.qmd @@ -1,11 +1,11 @@ # Undersøgelser -Ernst beskriver i sin bog, hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin, -i og med at læring er en handling. -Kritikken af digitale værktøjer går på, -at de kun kan understøtte brugeren på 3. trin, "hvordan". +Ernst beskriver i sin bog, hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin, +i og med at læring er en handling. +Kritikken af digitale værktøjer går på, +at de kun kan understøtte brugeren på 3. trin, "hvordan". Et eksempel på det modsatte kan ses i grafvisualiseringens evne til -at vise brugeren, hvad de mener de har lært. +at vise brugeren, hvad de mener de har lært. Ved konkret at visualisere, hvilke sammenhænge, brugeren har fået ud af teksten, får brugeren mulighed for at deltage i en iterativ proces af finjustering af grafen, |