diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-10 09:40:14 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-10 09:40:14 +0200 |
commit | 98e736acfd22ea99c1a1a45b970bc0e259b1918a (patch) | |
tree | 4e3701f3c1303d7f145c272ce5814068264a2e2a /worlding/_undersøgelser.qmd | |
parent | 6d6258ded42594b4ee514ab7b60b0e479fed83bd (diff) |
extend investigations
Diffstat (limited to 'worlding/_undersøgelser.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_undersøgelser.qmd | 13 |
1 files changed, 13 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd index a4534b8..5d730c3 100644 --- a/worlding/_undersøgelser.qmd +++ b/worlding/_undersøgelser.qmd @@ -1,5 +1,13 @@ # Undersøgelser +## Ontologi for tentalukær læring + +Definere en ontologi for tentakulær læring, +udfra nøglebegreber identificeret i @Schraube_2024 og @Heilesen_2015. + +Raffinere annotationer af @Schraube_2024 og @Heilesen_2015, +ved at tilføje eller udskifte med ontologisk funderede semantiske mærkater. + ## Analyse af PPL overfor konkurrende læringsformer FIXME: Kortlægning af PPL *idealer*, @@ -22,6 +30,11 @@ og sanktionsmuligheder (at gruppen ikke fuldtidsstuderer har ingen konsekvens før eksamen). [se "Directing the students" i @Heilesen_2015]. +## Visualisering af IT anvendt i PPL + +Udfra semantiske annotationer og kortlægninger, +danne beskrivende visuelle grafer om IT-brug indenfor PPL. + ## FIXME: Titel mangler for denne undersøgelse @Schraube_2024 beskriver hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin, |