summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_theory.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-30 22:40:52 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commita611ad2636cfbe5c157fb70b87234dd202f729da (patch)
treecfcf1c5a141531bb8143f6cc6913df011e37676a /worlding/_theory.qmd
parent82dacdfae219a77e4a0fa194c642407a583ec5f1 (diff)
small refinements for theory and 5-star data
Diffstat (limited to 'worlding/_theory.qmd')
-rw-r--r--worlding/_theory.qmd5
1 files changed, 2 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_theory.qmd b/worlding/_theory.qmd
index dfb05f0..f6c112f 100644
--- a/worlding/_theory.qmd
+++ b/worlding/_theory.qmd
@@ -3,9 +3,8 @@
Vores undersøgelse af digitaliseringsinvolverende læseteknik
tager udgangspunkt i teorien om tentakulær læring
[@Schraube2024],
-hjulpet af at sammenholde med elementer fra,
-men uden i øvrigt at inddrage,
-teorien Læringstrekanten [@Illeris2018].
+og inddrager elementer fra teorien Læringstrekanten
+[@Illeris2018].
Vores modellering på basis af digitaliseringer
er udviklet parallelt med den digitaliserende læsning