diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-30 22:40:52 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | a611ad2636cfbe5c157fb70b87234dd202f729da (patch) | |
tree | cfcf1c5a141531bb8143f6cc6913df011e37676a /worlding/_theory.qmd | |
parent | 82dacdfae219a77e4a0fa194c642407a583ec5f1 (diff) |
small refinements for theory and 5-star data
Diffstat (limited to 'worlding/_theory.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_theory.qmd | 5 |
1 files changed, 2 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_theory.qmd b/worlding/_theory.qmd index dfb05f0..f6c112f 100644 --- a/worlding/_theory.qmd +++ b/worlding/_theory.qmd @@ -3,9 +3,8 @@ Vores undersøgelse af digitaliseringsinvolverende læseteknik tager udgangspunkt i teorien om tentakulær læring [@Schraube2024], -hjulpet af at sammenholde med elementer fra, -men uden i øvrigt at inddrage, -teorien Læringstrekanten [@Illeris2018]. +og inddrager elementer fra teorien Læringstrekanten +[@Illeris2018]. Vores modellering på basis af digitaliseringer er udviklet parallelt med den digitaliserende læsning |