summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_synthesis.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-04 16:25:59 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:41:57 +0200
commita7af848801d69f6f692d25f8b32e087fc81aab15 (patch)
treee1565ecce996afc0126ec77431e58cee41ec0e46 /worlding/_synthesis.qmd
parentfac661ad4b97070792366f8db8f29856e501a399 (diff)
add sentence on learning leaps
Diffstat (limited to 'worlding/_synthesis.qmd')
-rw-r--r--worlding/_synthesis.qmd2
1 files changed, 2 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd
index 14daac5..6186fa1 100644
--- a/worlding/_synthesis.qmd
+++ b/worlding/_synthesis.qmd
@@ -17,6 +17,8 @@ at skrive mange af annotationerne med henblik
på senere at citere kildeteksten i projektrapporten,
og vi vendte derfor flere gange tilbage for opdatere annotationerne
til at reflektere dybere forståelser af læringsemnet.
+Kvalitative læringsspring syntes således at forme den iterative proces
+ved at give anledning til redigering af ældre annotationer.
På samme måde kommenterede vi på hinandens annotationer,
når vi stødte på forskellige forståelser i gruppen.
Ved hver genlæsning af teksten, erfarede vi,