diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-04 16:25:59 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:41:57 +0200 |
commit | a7af848801d69f6f692d25f8b32e087fc81aab15 (patch) | |
tree | e1565ecce996afc0126ec77431e58cee41ec0e46 /worlding/_synthesis.qmd | |
parent | fac661ad4b97070792366f8db8f29856e501a399 (diff) |
add sentence on learning leaps
Diffstat (limited to 'worlding/_synthesis.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_synthesis.qmd | 2 |
1 files changed, 2 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd index 14daac5..6186fa1 100644 --- a/worlding/_synthesis.qmd +++ b/worlding/_synthesis.qmd @@ -17,6 +17,8 @@ at skrive mange af annotationerne med henblik på senere at citere kildeteksten i projektrapporten, og vi vendte derfor flere gange tilbage for opdatere annotationerne til at reflektere dybere forståelser af læringsemnet. +Kvalitative læringsspring syntes således at forme den iterative proces +ved at give anledning til redigering af ældre annotationer. På samme måde kommenterede vi på hinandens annotationer, når vi stødte på forskellige forståelser i gruppen. Ved hver genlæsning af teksten, erfarede vi, |