diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-26 16:17:11 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 2a8047ae932e30404fa73b5ea8e820a70f3f0efe (patch) | |
tree | 1cbfcf22a8e81712cdc276532027b828c1fe4d49 /worlding/_struktur.qmd | |
parent | 99f8bc08ad3f3053ed5b9cafa19f62685c36b88a (diff) |
clarify broad criticism on what digitalisation might support
Diffstat (limited to 'worlding/_struktur.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_struktur.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_struktur.qmd b/worlding/_struktur.qmd index 608fc32..b8662dc 100644 --- a/worlding/_struktur.qmd +++ b/worlding/_struktur.qmd @@ -70,9 +70,9 @@ Digitalisering kan anvendes må mange forskellige måder, og kan have både positiv og negativ effekt på læring [@Conole2013, kap. 4]. En række eksempler på digitalisering præsenteres i @Schraube2024, som kan give det indtryk[^tendens], -at digitalisering generelt er enten skadeligt for læring +at digitalisering generelt enten er direkte skadeligt for læring eller kun kan understøtte operationelle læringsbevægelser, -og ifølge teorien derfor ikke kan bidrage til tentakulær læring. +ikke indholdsrelaterede. [^tendens]: Forfatterne fik et tydeligt indtryk af skepsis overfor digitalisering, |