summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_perspektivering.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-22 19:48:12 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit334b7152b3e7f9109afa4d9dbb7bc11390bc475c (patch)
treee986f6f13c87cfaf0683657ee2f05591eec9abcc /worlding/_perspektivering.qmd
parent7218e9704dec9ceec8eb36a334507be1f9410482 (diff)
extend chapters baggrund perspektivering
Diffstat (limited to 'worlding/_perspektivering.qmd')
-rw-r--r--worlding/_perspektivering.qmd12
1 files changed, 11 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_perspektivering.qmd b/worlding/_perspektivering.qmd
index bb875b3..955a18b 100644
--- a/worlding/_perspektivering.qmd
+++ b/worlding/_perspektivering.qmd
@@ -9,10 +9,20 @@ om eksempelvis brug af fotokopieret fremfor semantisk opmærket læringsmaterial
er gjort som en bevidst konstrueret øvelse
med et læringsmæssigt formål.
+## Heterogene grupper af lærende
+
+Vi har undersøgt for og fundet styrker for indholdsmæssig læring
+ved brug af konkrete digitaliseringsværktøjer.
+Nogle af styrkerne ved de undersøgte redskaber
+vedrører en høj grad af fleksibilitet i brugen af dem,
+hvilket dog samtidigt skaber øget udfordring,
+særligt anvendt i større heterogene grupper:
+FIXME
+
<!-- FIXME: noter fra tidl. grupper
<!--
-Mulig videre forsking og udvikling på området
+Mulig videre forskning og udvikling på området
--FIXME>
Skitsere hvordan vi ville have grebet de tiltag an,