summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_perspektivering.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-08 09:26:45 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commiteb393edc82cf81a2023e14d9d0a038a9bee49d1e (patch)
treeb1916edc883ffe918ef2879e9cb37383dde1447a /worlding/_perspektivering.qmd
parentfe5cbf66c8a6fbabe63ba6f87778277491b7ab6a (diff)
assume no didactics in crappy material: won't be investigated
Diffstat (limited to 'worlding/_perspektivering.qmd')
-rw-r--r--worlding/_perspektivering.qmd9
1 files changed, 9 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_perspektivering.qmd b/worlding/_perspektivering.qmd
index befa0c9..bb875b3 100644
--- a/worlding/_perspektivering.qmd
+++ b/worlding/_perspektivering.qmd
@@ -1,5 +1,14 @@
# Perspektivering
+Det kunne være interessant at undersøge empirisk,
+om tekniske "benspæn" i udleveringen af læringsmateriale
+indeholder didaktiske elementer.
+Altså om vores antagelse,
+for nogel læringsfacilitatorer eller måske mere generelt,
+om eksempelvis brug af fotokopieret fremfor semantisk opmærket læringsmateriale
+er gjort som en bevidst konstrueret øvelse
+med et læringsmæssigt formål.
+
<!-- FIXME: noter fra tidl. grupper
<!--