diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-08 09:26:45 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | eb393edc82cf81a2023e14d9d0a038a9bee49d1e (patch) | |
tree | b1916edc883ffe918ef2879e9cb37383dde1447a /worlding/_perspektivering.qmd | |
parent | fe5cbf66c8a6fbabe63ba6f87778277491b7ab6a (diff) |
assume no didactics in crappy material: won't be investigated
Diffstat (limited to 'worlding/_perspektivering.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_perspektivering.qmd | 9 |
1 files changed, 9 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_perspektivering.qmd b/worlding/_perspektivering.qmd index befa0c9..bb875b3 100644 --- a/worlding/_perspektivering.qmd +++ b/worlding/_perspektivering.qmd @@ -1,5 +1,14 @@ # Perspektivering +Det kunne være interessant at undersøge empirisk, +om tekniske "benspæn" i udleveringen af læringsmateriale +indeholder didaktiske elementer. +Altså om vores antagelse, +for nogel læringsfacilitatorer eller måske mere generelt, +om eksempelvis brug af fotokopieret fremfor semantisk opmærket læringsmateriale +er gjort som en bevidst konstrueret øvelse +med et læringsmæssigt formål. + <!-- FIXME: noter fra tidl. grupper <!-- |