diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-22 19:48:12 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 334b7152b3e7f9109afa4d9dbb7bc11390bc475c (patch) | |
tree | e986f6f13c87cfaf0683657ee2f05591eec9abcc /worlding/_perspektivering.qmd | |
parent | 7218e9704dec9ceec8eb36a334507be1f9410482 (diff) |
extend chapters baggrund perspektivering
Diffstat (limited to 'worlding/_perspektivering.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_perspektivering.qmd | 12 |
1 files changed, 11 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_perspektivering.qmd b/worlding/_perspektivering.qmd index bb875b3..955a18b 100644 --- a/worlding/_perspektivering.qmd +++ b/worlding/_perspektivering.qmd @@ -9,10 +9,20 @@ om eksempelvis brug af fotokopieret fremfor semantisk opmærket læringsmaterial er gjort som en bevidst konstrueret øvelse med et læringsmæssigt formål. +## Heterogene grupper af lærende + +Vi har undersøgt for og fundet styrker for indholdsmæssig læring +ved brug af konkrete digitaliseringsværktøjer. +Nogle af styrkerne ved de undersøgte redskaber +vedrører en høj grad af fleksibilitet i brugen af dem, +hvilket dog samtidigt skaber øget udfordring, +særligt anvendt i større heterogene grupper: +FIXME + <!-- FIXME: noter fra tidl. grupper <!-- -Mulig videre forsking og udvikling på området +Mulig videre forskning og udvikling på området --FIXME> Skitsere hvordan vi ville have grebet de tiltag an, |