diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 18:35:10 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 6a912c220a49d6f21a455c38af1cc9128ba53fc9 (patch) | |
tree | f58083a34c0d7493dc8e534aedc9370e377594a4 /worlding/_outline.qmd | |
parent | fbbf5a045f16cf4715a8ce340e016ef03d32afed (diff) |
rewrite research question and subquestions?
Diffstat (limited to 'worlding/_outline.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_outline.qmd | 10 |
1 files changed, 8 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd index 1a2f790..4bff4ca 100644 --- a/worlding/_outline.qmd +++ b/worlding/_outline.qmd @@ -6,9 +6,15 @@ Digitalisering er typisk effektiviserende og rationaliserende, som synes at konflikte med pointer i nyere læringsforskning, om at læring svækkes af en for operationel, rationel tilgang. -### Problemformulering +Problemformulering: -Kan digitaliseringer styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring? + * Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring? + +Underspørgsmål: + + * Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring? + * Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik? + * Hvordan skaber funktionaliteten i vores læseteknik betingelserne for dybere læring? ## Metode |