diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-02 14:33:23 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc (patch) | |
tree | 63a8c186093e4d52c94baaf123a173b456d8e78f /worlding/_outline.qmd | |
parent | b478d589b462ad8652223e40d632a1955a3e4f0b (diff) |
drop Scholia as more than periferal object for examination
Diffstat (limited to 'worlding/_outline.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_outline.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd index 9cb5718..a922569 100644 --- a/worlding/_outline.qmd +++ b/worlding/_outline.qmd @@ -81,10 +81,10 @@ med det formål at tilskynde global kollaborativ vidensdeling. Vores nuværende konkrete praksis for 5-stjernet læsning involverer teknologierne Scholia, Hypothes.is og Markdown. -Scholia, Hypothes.is og Markdown undersøges -som teknologiske artefakter. +Blandt disse undersøger vi Hypothes.is og dets digitaliseringer +som hhv. teknologisk system og teknologiske artefakter. -Ved vores analyse af teknologierne +Ved vores analyse anvender vi som eksempel et uddrag af vores egen brug af teknologierne til kollaborativ læsning af @Schraube2024. |