diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 11:08:43 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 9dd316890d09f685df59339078d4b48f61cd4838 (patch) | |
tree | caef36563f9ed8d88816ac1906b62ad2594b0cd7 /worlding/_outline.qmd | |
parent | 8b2140c34691fa2d4be5dec16ba793e26970972e (diff) |
expand evaluation of design in outline
Diffstat (limited to 'worlding/_outline.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_outline.qmd | 14 |
1 files changed, 14 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd index 9638660..b1228bb 100644 --- a/worlding/_outline.qmd +++ b/worlding/_outline.qmd @@ -44,6 +44,20 @@ Semantiske noter i Markdown ## Konstruktion af 5-stjernet viden +Som evaluering af, +om det vi digitaliseret har læst giver mening, +har vi prøvet at sammensætte de komponenter, +vi identificerede og klassificerede som del af digitaliseringerne, +som en ontologi om læring. + +Evalueringen kan ikke validere om vi har læst teksten som det var hensigten, +og derfor om vi har lært noget. +Eller mere præcist om der der ressonerer for os +er det samme som ressonerer hos tekstens forfatter. +Men hvis stumperne har en form for sammenhængskraft, +er der *mulighed* for at hvad vi synes giver "mening" +også er "meningen" i den akademiske verden vi er i dialog med. + ### Semantiske tentakler Opsummeringer: |